اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد

اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد با مجوز رسمی و قیمت مناسب

اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد

اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد با مجوز رسمی و قیمت مناسب

شرکت ضد زردی در زمینه اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد تخصص و فعالیت دارد و کلیه خدمات فتوتراپی را با بهترین قیمت زیر نظر وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی ارائه می نماید. فروش شرت و چشم بند ضد زردی جهت محافظت نوزاد از اشعه های مضر از دیگر خدمات ضد زردی با بیش از 7 سال سابقه فعالیت می باشد. جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد و فروش دستگاه زردی نوزاد و دریافت نمایندگی در شهر خود کافیست با ما تماس بگیرید . ارائه پک ضد زردی شامل 12 عدد دستگاه زردی نوزاد و به همین تعداد شرت و چشم بند ضد نور به نمایندگی و ارائه کلیه آموزش های لازم به شما در زمینه داشتن یک شغل پردرآمد و بهره گیری از اجر معنوی این کار کمک می نماید

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل

والدینی که نوزاد آنها دچار عارضه زردی شده است و این زردی توسط پزشک متخصص تایید شده است می توانند با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل خود از نوزاد خود مراقبت نمایند. شرکت ضد زردی از پیشگامان در عرصه اجاره دستگاه زردی نوزاد و نیز فروش دستگاه زردی نوزاد می باشد .


اجاره دستگاه زردی نوزاد سریع ترین روش درمان زردی


 اجاره دستگاه زردی به مدت سه شب انجام می شود و در صورت عدم نتیجه و عدم درمان در این سه روز , شرکت ضد زردی دستگاه فتوتراپی را به مدت ده روز دیگر به رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد. کاهش سریع زردی را با ما تجربه نمایید. 


اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل


شرت و چشم بند ضد نور همراه با اجاره دستگاه زردی نوزاد 

با اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما در شرکت ضد زردی یک عدد شرت ضد نور و چشم بند ضد نور به رایگان دریافت نمایید از شرت و چشم بند ضد نور جهت محافظت نوزاد از اشعه های مضر استفاده می شود . توصیه می شود هنگام قرار دادن نوزاد خود درون دستگاه حتما شرت ضد زردی و چشم بند ضد زردی را استفاده نمایید .


شرت و چشم بند ضد نور همراه با اجاره دستگاه زردی نوزاد


 از مشخصات شرت ضد نور می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. دو لایه جهت ایمنی بیشتر در مقابل نور دستگاه
  2. بندهای ایمنی قابل تنظیم
  3. ایمن در مقابل اتفاقاتی اعم از باز شدن پوشک یا حرکت نوزاد
شرت  ضد نور در هنگام درمان زردی نوزاد توسط دستگاه فتوتراپی روی پوشک نوزاد پوشانده شده و نوزاد را از خطر تابش اشعه های اضافی دستگاه مصون می نماید.

شرت ضد نور

مشخصات چشم بند ضد نور :
  1. چاپ اختصاصی بر روب پک
  2. دو لایه جهت ایمنی بیشتر
  3. بندهای قابل تنظیم باندازه سر نوزاد
  4. تخفیف پنج درصدی برای سفارش بیش از پانصد عدد
  5. تخفیف ده درصدی برای سفارش بیش از هزار عدد


فروش چشم بند ضد نور


اجاره دستگاه زردی نوزاد یک روش مقرون به صرفه 

با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل با روشی کاملا مقرون به صرفه می توان به درمان نوزاد پرداخت. زیرا با اجاره دستگاه زردی نوزاد دیگر نیازی به بستری شدن نوزاد در بیمارستان و پرداخت هزینه های سنگین درمان نیست. همچنین با این روش نیازی نیست مادر از نوزاد خود دور بماند و همواره نوزاد خود را در کنار خود داشته و خود به مراقبت از وی می پردازد. از دیگر مزایای اجاره دستگاه زردی نوزاد کاهش ابتلای نوزاد به انواع عفونت های رایج بیمارستانی است. 


اجاره دستگاه زردی نوزاد یک روش مقرون به صرفه


چرا اجاره دستگاه زردی نوزاد 

اجاره دستگاه زردی نوزاد جایگزین مناسبی برای روش های سنتی اعم از استفاده از لامپ های مهتابی می باشد که ضررها و آسیب های این روشها را نیز ندارد . استفاده از لامپ مهتابی در درمان زردی نوزاد از قدیم انجام می گرفته است اما به دلیل مشکلاتی از قبیل گرمازدگی , شکستگی و آسیب دیدن نوزاد و عدم بازدهی مناسب جای خود را به دستگاه فتوتراپی داده است. 

چرا اجاره دستگاه زردی نوزاد

زردی نوزاد چیست ؟

زردی عارضه ای است که بیش از نیمی از نوزادان (حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد) پس از بدنیا آمدن به آن دچار می شوند زردی معمولا از روز دوم و سوم تولد شروع شده  و پس از ده تا چهارده روز برطرف می شود . رنگ زرد در پوست و سفیدی چشم پیدا می شود. عامل اصلی به وجود آمدن زردی در نوزاد وجود ماده ای به نام بیلی روبین در خون است . بیلی روبین عامل زردی است و در اثر تخریب گلوبول های قرمز خون به وجود می آید. افزایش بیلی روبین در خون رنگ زرد پوست را در پی دارد. بدن نوزادان در بدو تولد به خوبی نمی تواند بیلی روبین اضافی را دفع نماید و موجب تجمع آن می شود. 


اجاره دستگاه زردی نوزاد ارزان با ضد زردی


شرکت ضد زردی بیش از 7 سال است که در زمینه خدمات فتوتراپی به خصوص اجاره دستگاه زردی نوزاد و فروش دستگاه زردی نوزاد فعالیت دارد و کلیه مراحل درمان زردی نوزاد شما در این شرکت زیر نظر متخصص مجرب انجام می گیرد. پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی , ارائه دهنده دستگاه LED خانگی بجای استفاده از لامپ فلورسنت و ارائه دهنده دستگاه 4،6 و8 لامپ خانگی استاندارد با تاییدیه از وزارت بهداشت برای زردی های با درجه مختلف , اندازه گیری زردی بدون تست و خونگیری از نوزاد وبا استفاده از قرار دادن بیلومتر بر روی پیشانی نوزاد, استفاده از دستگاه های بدون نیاز به چشم بند و جلوگیری از کلافه شدن نوزاد و ... از خدمات مهم ما در ضد زردی است 


درمان سریع زردی با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل شما


جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تنها کافیست با ما در تماس باشید 



http://zedezardi.com


09120174166


02156442308


02155927499

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی